TÜRK AJANSI KIBRIS

KKTC
24.06.2026 - 16:45:45
Yıldırım Köyü çöplüğünde rehabilitasyon çalışmaları başlatıldı

Lefkoşa, 24 Haziran 26 (TAK): Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, Yıldırım Köyü çöplüğünde çevresel iyileştirme ve rehabilitasyon çalışmaları başlatıldığını duyurdu. Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Hüseyin Çavuş, alanda incelemelerde bulunarak, yetkililerden bilgi aldı.

İçeriğin devamı için abone olmanız gerekmektedir.